Om niet alleen bij bestaande klanten maar ook bij prospects onder de aandacht te komen, kun je adverteren op social media. Een voordeel: Het bereik is groot en de kosten verhoudingsgewijs laag.

Wat nog meer?

Bijna iedereen heeft een of meerdere social media accounts. Sommigen gebruiken dit om actief berichten te delen en anderen alleen om naar berichten te bekijken. Wat het doel ook is, velen bekijken hun social media accounts een of meerdere keren per dag.

Persoonlijke boodschap

Social media is dus een goede plek om als bedrijf gezien te worden. Met advertenties op social media kun je jouw boodschap afstemmen op je doelgroep. Hierdoor zullen vooral mensen die geïnteresseerd zijn in je product of dienst de advertentie zien. Dat gaat niet als je bijvoorbeeld in een plaatselijke krant adverteert.

Zo kun je ervoor kiezen om een advertentie voor seniorenhypotheken alleen te laten zien aan mensen van 65 jaar en ouder. Terwijl je een advertentie voor een kinderspaarplan alleen laat zien aan mensen met jonge kinderen.

Budget

Er zijn verschillende doelgroepen waar je jouw advertenties op kunt aanpassen. Dit wordt ook wel targeting genoemd. De kosten heb je zelf in de hand. Je bepaalt zelf wat het budget is voor een bepaalde campagne. Dat maakt het overzichtelijk.

Wil je ook adverteren op social media? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn en wat wij voor je kunnen betekenen.

Documenten

NIEUWSBRIEF

 Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

                    

Go to top