Normaal gesproken zou de rapportage van de nieuwsbrief op 26 mei verstuurd worden, precies een week na de verzending. Dit valt echter op Hemelvaartsdag, een landelijke vrije dag. Daarom versturen we de rapportages deze maand niet op donderdag maar op vrijdag, 27 mei.
‘Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.’ Dit is niet voor niks een oud gezegde. Er zit een belangrijke kern van waarheid in. Allereerst maakt een grapje op z’n tijd je werkdag gewoon een stuk leuker.
Deze maand is het weer zover: de 13de dag van de maand valt op vrijdag. Bij veel mensen staat vrijdag de 13de bekend als een ongeluksdag. Wat weet jij over vrijdag de 13de? Hier vind je een aantal leuke weetjes.
Graag stel ik me aan je voor: mijn naam is Laura Folkers en vanaf deze maand ben ik onderdeel van het team van Into M.
Ik kijk er heel erg naar uit om bij Into M aan de slag te gaan.
Nationale Secretaressedag is een jaarlijks terugkerende feestdag op de derde donderdag van april. Het idee is overgewaaid vanuit de Verenigde Staten. Het belangrijkste doel van deze feestdag is om secretaresses te bedanken voor hun belangrijke werk binnen een organisatie.
Na verzending van de nieuwsbrief krijg je altijd een overzicht van de belangrijkste cijfers. Daarin kun je onder andere zien hoeveel mensen de nieuwsbrief hebben geopend en welke artikelen zij hebben bekeken.
Werknemers, zzp’ers,werkzoekenden, ondernemers, kortom alle mensen tussen de 18 jaar en de pensioenleeftijd, kunnen een subsidieaanvraag indienen voor een erkende training, cursus of opleiding. Deze nieuwe regeling, genaamd Stimulering Arbeidsmarkt Positie (STAP), kan jouw eigen positie op de arbeidsmarkt en die van je medewerkers versterken.
Wat is de juiste aanspreekvorm voor jouw klanten? ‘U’ of ‘jij’? Het is voor veel bedrijven een terugkerend dilemma. De Nederlandse taal en de manier waarop we met elkaar omgaan veranderen voortdurend.
Lees meer: ‘U’ of ‘jij’ in de nieuwsbrief: wat past het beste bij jou?
Een perfect plaatje voor op jouw website, in je nieuwsbrief of bij een andere uiting van je bedrijf is soms lastig te vinden. En dan vind je er ineens een op internet, precies zoals je voor ogen had.
Mailen, bijna iedereen doet het. Het is een snelle en makkelijke manier van communiceren, zowel zakelijk als privé. Het gaat zo makkelijk dat we soms al een mail uitsturen voordat we er echt goed over nagedacht hebben.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief