Twitter, Facebook, LinkedIn. Social media zijn haast niet meer weg te denken in het dagelijks leven. Bijna iedereen gebruikt social media om met elkaar in contact te komen en te communiceren. Maar ook om informatie te vergaren of om mooie momenten te delen. Voor u als ondernemer is social media ideaal om in contact te komen met uw klanten, te volgen of om nieuwe klanten aan u te binden.

Into M ondersteunt u bij de inzet van social media. Twitter, Facebook of LinkedIn zijn veelgebruikte manieren om met uw huidige en nieuwe klanten te communiceren. Into M waakt over een strategische inzet van social media. U communiceert gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten. Daarnaast kunt u met uw deskundigheid klanten binden. Bijvoorbeeld door ze te wijzen op de gevolgen van een wetswijziging. Een manier van meedenken die uw klant zal waarderen.

Social media zijn ook een bron van informatie. Ook uw klanten kondigen via Twitter, Facebook of LinkedIn bepaalde gebeurtenissen aan. Steeds vaker gaan met ‘ja’ beantwoorde huwelijksverzoeken meteen op Twitter. Wordt de zoektocht naar een nieuwe auto gedeeld via Twitter of aangekondigd dat een nieuwe baan is gevonden!!! Met deze dienst van Into M volgt u uw klant op de voet volgen. Doe er uw voordeel mee!

Bekijk ook onze ander M-blox: Mailing, Speciale nieuwsbrieven en Marketingondersteuning

Documenten

NIEUWSBRIEF

 Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

                    

Go to top