De feestdagen komen er weer aan! Dé tijd om klanten en relaties een warme kerst -of nieuwjaarswens te sturen. Hoe ga je dit doen? En waar moet je op letten? Wij geven je een aantal tips.

December is voor veel mensen een maand van terugblikken en vooruit kijken. Wat ging er goed afgelopen jaar en wat zijn de plannen voor het komende jaar? Het is belangrijk om in deze periode onder de aandacht van je klanten en relatie te komen. Dit kan perfect met een kerstgroet. Zij voelen zich hierdoor gewaardeerd en zullen in het nieuwe jaar ook weer aan jou denken.

4 tips voor een goede kersgroet
  1. Afbeeldingen doen het altijd goed. En een persoonlijke afbeelding is nog beter! Maak bijvoorbeeld een foto in kerstsferen met alle medewerkers. Een leuke foto én een gezellige middag gegarandeerd!
  2. Heb je een afbeelding? Dat is helemaal goed! Maar verstuur niet alleen een afbeelding via de mail. Zorg dat er altijd een (kort) stukje tekst bij de afbeelding staat. Dat verkleint de kans dat je mail in de spambox belandt.
  3. Bekijk goed wie je doelgroep is en pas de boodschap in je kerstgroet hierop aan. Het is wellicht goed om een andere boodschap naar je particuliere relaties te sturen dan naar je zakelijke relaties. De inhoud van het bericht en de tone-of-voice kan verschillen. Zo weet je zeker dat je boodschap goed uitsluit bij de ontvanger.
  4. Geen mogelijkheid om een kerstgroet te versturen? Je kunt ook kiezen voor een nieuwjaarsgroet. Je wenst je relaties dan een goed nieuw jaar. Net zo leuk!
Meer weten

Wil je meer informatie over het versturen van een kerst- of nieuwjaarsgroet? Neem gerust contact met ons op. Wij kunnen je helpen met het bedenken, ontwerpen en versturen van je kerstgroet.

Documenten

NIEUWSBRIEF

 Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

                    

Go to top