Je verstuurt je nieuwsbrief aan bestaande klanten, maar je kunt deze groep ook uitbreiden. Hierdoor kun je maandelijks meer nieuwe mailadressen aan je database toevoegen. Er is namelijk een groep mensen die je vaak vergeet een nieuwsbrief te sturen.

Welke?

Prospects

Voordat iemand klant bij je wordt, is hij of zij een prospect. Die potentiele klant heeft interesse in een van je producten of diensten. Als alles goed gaat, wordt de prospect uiteindelijk een klant. Dat is alleen niet altijd zeker. Soms kan het bijvoorbeeld ook even duren voor een prospect een klant wordt.

Interesse

Dat is een goed moment om de prospect op de hoogte te houden van wat er binnen je bedrijf gebeurt door je nieuwsbrief naar hem of haar te sturen. Dit is ook goed voor als hij of zij toch besluit (voorlopig) geen klant te worden. Diegene kan namelijk altijd van gedachte veranderen. Door het versturen van een nieuwsbrief onderhoud je het contact. Wanneer de prospect een product of dienst nodig heeft die jij ook aanbiedt, zal hij of zij zeker aan jou denken.

Toestemming

Je mag een prospect niet zomaar je nieuwsbrief sturen. Hiervoor is, schriftelijke, toestemming nodig. Leg dit dan ook goed vast. Je kunt ook aan de prospect vragen om zich via de aanmeldlink op je website in te schrijven voor je nieuwsbrief.

Documenten

NIEUWSBRIEF

 Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

                    

Go to top